Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 1, 2014

DTX COMPLEX TONIK UNTUK HATI - JAGA HATI JAGA DIRI

DTX COMPLEX 

 HATI merupakan salah satu organ dalam badan kita yang terpenting kerana di sini lah tempat bagi penyimpanan tenaga, vitamin dan mineral. Hati membantu badan kita untuk proses detoks di mana ia memusnahkan semua bahan toksin yang tidak diperlukan oleh tubuh badan kita. Seperti yang anda semua boleh dilihat di gambarajah fungsi hati di atas. Menunjukkan beberapa fungsi hati kita yang sangat banyak. Oleh sebab itu kita sendiri perlulah menjaga kesihatan hati kita supaya hati yang sihat boleh menjalankan setiap proses tersebut dengan baik. Barulah kesihatan diri kita pun turut menjadi baik. 

Macam mana nak jaga hati kita supaya sentiasa sihat? Makanan rohani untuk hati itu sudah pastilah kita sendiri sebagai umat islam perlu ada hati yang suci. Jauhkan dari sifat-sifat berhasad dengki, iri hati, sombong, riak dan sebagainya. Tapi itu penjagaan hati dari segi rohaniah. Dari segi jasmaniah pulak macam mana yer? Ha, perlulah kita untuk mengamalkan gaya hidup yang sihat disamping pengambilan makanan-makanan yang berkhasiat untuk hati. 

Apa yang baik untuk hati??? Asma nak memperkenalkan satu produk khas dari Shaklee iaitu DTX COMPLEX yang dirumuskan khas untuk hati. Asma and the gang sebut TONIK HATI je. Macam mana kita menjaga kulit wajah kita supaya sentiasa bersih dan cantik macam itu jugalah kita perlu menjaga hati kita dengan makan makanan yang baik-baik. Sekarang tak perlu kita nak susah-susah cari makanan apa yang baik untuk hati ni. Shaklee dan buat kajian dan siapkan produk khas ni untuk hati. Kita tunggu nak amalkan ja. Telan je selesai....hehe.....





Macam mana nak order ni???

Senang je asma bagi 2 cara. Cara pertama anda yang memegang kad debit @ kredit bolehlah terus buat ORDER DI SINI ( KLIK JE )asma directkan anda terus ke website SHAKLEE2U.

Kalau rasa macam nak cara yang kedua bolehlah contact je asma uruskan semua order tu. Contact asma seperti tertera di bawah ini:

 
Nak jana pendapatan tambahan? Nak bonus tiap2 bulan? Jom join Shaklee...

Untuk Sebarang Order/Pertanyaan:
pm/sms/whatsapp : 017-4746975 (asma)
Page : https://www.facebook.com/Amaryllishoppe
 
              https://www.facebook.com/asma.ailee
Blog : http://asmarrlurv.blogspot.com/

COD AREA ALOR SETAR & JITRA (Jimat Pos...yeay...!!!)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...